Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

W przypadku chęci dokonania zwrotu towaru prosimy o kontakt, wysyłając wiadomość na adres: sklep@gapla.pl W celu usprawnienia procedury, prosimy o podanie numeru zamówienia oraz przyczyny zwrotu, co nie jest obligatoryjne. Do przesyłki zwrotnej prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu oraz otrzymaną fakturę. Sklep Internetowy gapla.com nie przyjmuje przesyłek odesłanych do sklepu za pobraniem, chyba że wcześniej nastąpiły inne ustalenia pomiędzy stronami. Zwrot towaru jest możliwy tylko w przypadku, gdy towar nie był używany ani w żaden sposób nie został uszkodzony, towar powinien zostać odesłany przez zamawiającego w takim stanie, w jakim został zakupiony, starannie zapakowany.
Koszty związane z odesłaniem towaru pokrywa zwracający.
Zwracany produkt należy wysłać na adres:

Smart Idea Jolanta Januszkiewcz
ul. Willowa 33/7
55-140
Żmigród

Ile masz czasu na zwrot?

Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Masz prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny.

Reklamacja

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na: sklep@gapla.pl
Wiadomość powinna zawierać następujące informacje:
- dane kupującego
- numer zamówienia
- przyczyna reklamacji
- oczekiwania kupującego

Zgłaszana reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, kupujący otrzyma odpowiedź drogą elektroniczną. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl