Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego www.gapla.pl

1. Forma własności:
Właścicielem sklepu jest firma SMART IDEA Jolanta Czyżowicz, ul. Willowa 33/7 55-140 Żmigród NIP: 9151816980, reprezentowana przez Jolantę Czyżowicz. Firma nie jest płatnikiem podatku VAT. Podane w sklepie ceny są wyrażone w polskich złotych i nie zawierają podatku VAT.

2. Oferta:
Sklep oferuje oryginalne polskie plakaty. Nie wykonujemy cyfrowych kopii na życzenie. Plakaty dostępne są w określonym rozmiarze. Stan oferowanych produktów jest opisany, przy wykorzystaniu 10-stopniowej skali. Na życzenie wysyłamy szczegółowe zdjęcia oferowanych przedmiotów. Do prezentacji na stronie wykorzystane zostały skany oferowanych produktów. Większość plakatów posiada format B1 ( 97 cm x 67 cm), lub A1 ( 84 cm x 58 cm),
z niewielkimi odchyleniami +-2 cm. Dokładny wymiar produktu można uzyskać kontaktując się z nami.

3. Zamówienia:
W celu złożenia zamówienia należy wybrać produkt, a następnie skorzystać z opcji „Dodaj do koszyka”. Liczba plakatów w jednym zamówieniu jest nieograniczona, a za wysyłkę płaci się tylko raz. Anulowanie zamówienia następuje w momencie, gdy nie otrzymamy żadnej informacji o wpłacie w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia (nie dotyczy zamówień z wybraną opcją płatności za pobraniem). Z uwagi na sprzedaż prowadzoną równocześnie na wielu platformach, może się zdarzyć, że zamówiony towar nie będzie dostępny. W tej sytuacji informujemy o tym kupującego niezwłocznie.

4. Płatność:
Po złożeniu zamówienia należy wybrać formę płatności, z której chcemy skorzystać. Do wyboru mamy następujące warianty:
a) nowoczesne systemy płatności BLIK, paynow (rekomendowana opcja),
b) płatność przelewem na rachunek bankowy.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

5. Wysyłka:
Czas potrzebny na realizację zamówienia to najczęściej 24-48 godzin. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. Jeśli nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia, lub produkt jest niedostępny, informujemy o tym fakcie kupującego. Plakaty wysyłamy zrolowane w tekturowych tubach, dodatkowo zabezpieczone wewnątrz przed przemieszczaniem się w trakcie transportu. Każda przesyłka jest ubezpieczona do wartości zamówienia. Wysyłka odbywa się za pośrednictwem następujących firm:
a) Przesyłki krajowe: Kurier Inpost, Paczkomat Inpost.
b) Przesyłki zagraniczne: DHL Parcel (Unia Europejska), Poczta Polska (cały świat), kurier FedEx Express (cały świat).

6. Zwroty i reklamacje:
Zgodnie z obowiązującym prawem Klient ma możliwości odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od daty dostawy produktu bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Jeżeli kupiony towar jest niezgodny z umową, kupujący może złożyć reklamację. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady z tytułu rękojmi w sytuacji gdy poinformuje kupującego o wadzie (najpóźniej jednak w momencie wysyłki przedmiotu). Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Z tytułu rękojmi kupujący może: wnioskować o obniżenie ceny, żądać naprawy, lub wymiany rzeczy wadliwej na wolną od wad, odstąpić od umowy i zażądać zwrotu pieniędzy.
Wszystkie reklamacje rozpatrywane są indywidualnie. Szczegóły dostępne w zakładce: Polityka zwrotów.

7. Przetwarzanie danych osobowych:
Dane użytkowników przetwarzane są zgodnie z rozporządzeniem RODO. Więcej informacji w zakładce Polityka prywatności.

8. Postanowienia końcowe:
Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.